زیباترین دریاچه های گرجستان را بشناسید - نودی (2024)

برای افرادی که درحال برنامه‌ریزی و تدارک برای سفر به گرجستان هستند، آشنایی با جاذبه های گردشگری متنوع این کشور اهمیت زیادی دارد. قبل از خرید بلیط هواپیما تفلیس و رزرو یکی از بهترین هتل های این شهر مانند هتل جی ان جی تفلیسبهتر است که اطلاعات خود را درباره جاذبه های گردشگری مورد علاقه خود افزایش دهید. اگر به طبیعت‌گردی علاقه‌مند هستید، در زمان سفر به تفلیس پایتخت گرجستان بازدید از دریاچه‌های این کشور را به‌ هیچ‌وجه از دست ندهید. دریاچه‌های گرجستان به‌عنوان جاذبه‌ های طبیعی طرف‌داران زیادی دارند. در این مطلب، قصد داریم به‌معرفی زیباترین دریاچه‌های گرجستان بپردازیم.

زیباترین دریاچه های گرجستان را بشناسید - نودی (1)

معرفی ۷ مورد از زیباترین دریاچه‌های گرجستان

در کشور گرجستان دریاچه‌های متنوعی وجود دارد که زیبایی وصف‌ناپذیر هریک از آن‌ها به‌ویژه در زمان طلوع و غروب خورشید توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید به تفلیس پایتخت گرجستان سفر کنید و در یکی از هتل‌های پنج ستاره لوکس این شهر مانند هتل جی ان جی تفلیس اقامت داشته باشید، علاوه‌بر بازدید از جاذبه های گردشگری تاریخی، تفریحی و طبیعی بازدید از دریاچه‌های دیدنی را نیز از دست ندهید. در ادامه این بخش، شما را با ۷ مورد از زیباترین دریاچه‌های گرجستان آشنا خواهیم کرد:

دریاچه پاراوانی (Paravani lake)

دریاچه پاراوانی یکی از دریاچه‌های زیبا در ارتفاع ۲۰۰۰ متری منطقه جاواختی واقع در جنوب گرجستان، بزرگترین دریاچه این کشور است. این دریاچه ۳ متر عمق و ۳۸ کیلومتر مربع مساحت دارد. یخ زدن دریاچه پاراوانی در فصل زمستان و پوشیده‌شدن مناظر اطراف آن با برف یکی از جاذبه‌ های تفریحی گرجستان محسوب می‌شود‌. برای لذت‌بردن برف‌بازی و سرخوردن از قسمت‌های شیب‌دار این دریاچه می‌توانید از اواسط پاییز تا اوایل بهار به گرجستان سفر کنید.

دریاچه کلیستادی (Kelitsadi lake)

دریاچه کلیتسادی یکی‌دیگر از دریاچه‌های زیبای گرجستان در یک فلات آتشفشانی در ارتفاع ۳۰۸۱ متری از سطح دریا و در دره تروسو واقع شده است. گردشگرانی که فکر می‌کنند یک کوهنورد باتجربه هستند می‌توانند ازطریق پیاده‌روی خود را به دریاچه برسانند. در غیر این‌صورت می‌توانند با ون از تفلیس به‌سمت دره تروسو حرکت کنند‌. باتوجه‌به علاقه زیاد مردم به بازدید از این دریاچه، اطراف آن به یک مکان تفریحی تبدیل شده است تا علاقه‌مندان با چادر زدن در این منطقه از تفریحات استفاده کنند.

دریاچه پالیاستومی (Paliastomi lake)

دریاچه پالیاستومی با مساحت ۳/۱۷ کیلومتر مربع و عمق ۶/۲ متر واقع در نزدیکی شهر پوتی، یکی‌دیگر از زیباترین دریاچه‌های گرجستان است. آب‌وهوای گرم این نقطه از گرجستان مانع از یخ بستن دریاچه در فصل زمستان می‌شود. این دریاچه به وسیله یک کانال باریک به دریای سیاه متصل شده است. این دریاچه برای استراحت، تفریح، ماهیگیری و قایق سواری گزینه بسیار مناسبی برای گردشگران است.

زیباترین دریاچه های گرجستان را بشناسید - نودی (2)

دریاچه کرولدی (Koruldi Lake)

یکی‌دیگر از دریاچه‌های زیبای گرجستان واقع در منطقه سوانتی، دریاچه کرولدی نام دارد. وجود این دریاچه با سه حوضچه کوچک در یک فلات و در بالای گوه منظره‌ای خیره‌کننده و شگفت‌انگیز را در منطقه سوانتی ایجاد کرده است. گردشگران می‌توانند برای کمپینگ و پیکنیک اطراف این دریاچه را انتخاب کنند؛ البته باید به این نکته توجه داشته باشند که آب دریاچه کرولدی به‌دلیل سردی زیاد اصلا برای شناکردن مناسب نیست.

دریاچه بازالتی (Bazaleti lake)

در ارتفاعات ۶۰ کیلومتری شمال غرب تفلیس پایتخت گرجستان، دریاچه کوچکی به‌نام بازالتی وجود دارد. عمق و مساحت این دریاچه زیبا کم است؛ اما زیبایی منحصربه‌فرد اطراف دریاچه، آن را به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تفلیس تبدیل کرده است. گردشگران با اقامت در هتل جی ان جی تفلیس به‌راحتی می‌توانند به دریاچه‌ بازالتی دسترسی داشته باشند و از قایق‌سواری گروهی در این دریاچه لذت ببرند. دریاچه‌های موجود در تفلیس به دریاچه‌های بازالتی وکلیستادی محدود نمی‌شود، بلکه دریاچه‌های دیگری نیز در اطراف این شهر وجود دارد که عبارت‌اند از: دریاچه لیسی، دریاچه لاک‌پشت، دریاچه تفلیس، دریاچه توباورچیکلی و دریاچه تاباسکوری.

دریاچه اورتی (Oreti lake)

دریاچه اورتی واقع در منطقه حفاظت‌شده توشتی یکی‌دیگر از دریاچه‌های بسیار زیبا و کوچک گرجستان است. این دریاچه در فصل تابستان مملو از گردشگر می‌شود؛ زیرا در این فصل زیبایی و شکوفایی طبیعت اطراف آن به اوج خودش می‌رسد و هر ببینده‌ای را به خود جلب می‌کند‌. به این نکته توجه داشته باشید که برای دسترسی به دریاچه اورتی امکان استفاده از وسایل نقلیه وجود ندارد و تنها با اسب یا با پای پیاده می‌توان به آنجا رفت.

دریاچه‌ آبودلائوری (Abuddelauri lakes)

دریاچه‌ آبودلائوری از سه دریاچه با رنگ‌های متفاوت و خاص شامل رنگ‌‌های آبی، سبز و سفید تشکیل شده است. این دریاچه‌های زیبا و چشم‌نواز در دامنه‌های جنوبی کوه‌های قفقاز واقع شده‌اند و توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

زیباترین دریاچه های گرجستان را بشناسید - نودی (3)

خرید بلیط هواپیما ورزرو هتل تفلیسدر سایت فلای تودی

در این مطلب، با ۷ مورد از زیباترین دریاچه‌های موجود در کشور گرجستان شامل دریاچه‌های پاراوانی، کلیستادی، پالیاستومی، کرولدی، بازالتی، اورتی و آبودلائوری آشنا شدید.

اگر به بازدید از این دریاچه‌ها علاقه‌مند هستید، ابتدا باید برای خرید بلیط هواپیما تفلیس و رزرو یکی از بهترین هتل های تفلیس مانند هتل جی ان جی تفلیس در سایت «فلای تودی» به‌عنوان بهترین سایت خدمات آنلاین گردشگری در ایران اقدام کنید تا در تاریخ مورد نظر وارد کشور گرجستان شوید.

از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط و رزرو هتل در فلای تودی می‌توان مواردی مانند خرید انواع بلیط‌های سیستمی و چارتری هواپیما با پایین‌ترین قیمت، دسترسی به بیش از ۵/۱ میلیون هتل خارجی و داخلی، امکان استرداد آنلاین بلیط و هتل، ارائه خدمات متنوع سفر، امکان رزرو بلیط هواپیما از ۹۰۰ ایرلاین مختلف، امکان بررسی آنلاین و لحظه‌ای قیمت بلیط هواپیما و هتل و پشتیبانی ۲۴ساعته را نام برد.

زیباترین دریاچه های گرجستان را بشناسید - نودی (4)

kian

زیباترین دریاچه های گرجستان را بشناسید - نودی (2024)
Top Articles
Wbir Tv Schedule Tonight
The Best Birth Control Pills Case to Keep You Organized and on Track
Creepshotorg
Katmoie
Eric Rohan Justin Obituary
Poe Pohx Profile
Cumberland Maryland Craigslist
Naturalization Ceremonies Can I Pick Up Citizenship Certificate Before Ceremony
Music Archives | Hotel Grand Bach - Hotel GrandBach
Stream UFC Videos on Watch ESPN - ESPN
shopping.drugsourceinc.com/imperial | Imperial Health TX AZ
Indiana Immediate Care.webpay.md
Nj Scratch Off Remaining Prizes
Swgoh Turn Meter Reduction Teams
Msu 247 Football
Gentle Dental Northpointe
Indystar Obits
Little Caesars 92Nd And Pecos
Diakimeko Leaks
Theater X Orange Heights Florida
Form F-1 - Registration statement for certain foreign private issuers
Is Holly Warlick Married To Susan Patton
Mcclendon's Near Me
R/Mp5
Transformers Movie Wiki
Springfield.craigslist
Vistatech Quadcopter Drone With Camera Reviews
O'reilly Auto Parts Ozark Distribution Center Stockton Photos
Puretalkusa.com/Amac
Weekly Math Review Q4 3
W B Crumel Funeral Home Obituaries
Oreillys Federal And Evans
The Land Book 9 Release Date 2023
Manatee County Recorder Of Deeds
Mohave County Jobs Craigslist
140000 Kilometers To Miles
Free Crossword Puzzles | BestCrosswords.com
Celsius Claims Agent
Craigslist Woodward
Petfinder Quiz
The Cutest Photos of Enrique Iglesias and Anna Kournikova with Their Three Kids
Maplestar Kemono
Cara Corcione Obituary
5103 Liberty Ave, North Bergen, NJ 07047 - MLS 240018284 - Coldwell Banker
Lebron James Name Soundalikes
Lesson 5 Homework 4.5 Answer Key
Arginina - co to jest, właściwości, zastosowanie oraz przeciwwskazania
Big Brother 23: Wiki, Vote, Cast, Release Date, Contestants, Winner, Elimination
Rise Meadville Reviews
Epower Raley's
Tamilyogi Cc
Jesus Calling Oct 6
Latest Posts
Article information

Author: Greg Kuvalis

Last Updated:

Views: 6149

Rating: 4.4 / 5 (55 voted)

Reviews: 94% of readers found this page helpful

Author information

Name: Greg Kuvalis

Birthday: 1996-12-20

Address: 53157 Trantow Inlet, Townemouth, FL 92564-0267

Phone: +68218650356656

Job: IT Representative

Hobby: Knitting, Amateur radio, Skiing, Running, Mountain biking, Slacklining, Electronics

Introduction: My name is Greg Kuvalis, I am a witty, spotless, beautiful, charming, delightful, thankful, beautiful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.